onsdag 2 juli 2014

Brasilien 52 - USA - Belgien


Idag drog mina Malmökamrater Dragan och Viktor tillbaka till Sverige och själv var jag tvungen att ha en riktig kontorsdag. 
Många mail som skulle skickas och en dator som skulle rensas och tömmas på råfiler.
Eftersom jag var tvungen att sitta inne halva dagen så blev det nästan helt tomt direkt när de åkt och blev genast lite ensamt.
Till och med Niklas Larsson var bortrest idag.
Och min kompanjon Henrik Brandão Jönsson jobbade på TV idag.

Någon timme senare kom det dock nya folk till lägenheten.
Två Australiensare som var trevliga som bara den och som slog följde med bort till Copacabana en sväng.
Jag var givetvis tvungen att gå ut en liten sväng idag och passade på att se matchen nere på Stranden.
Det är ju trots allt bara VM en gång.
Det blev en lagom utflykt sådär på kvällen.







2 kommentarer:

Tom Sundh sa...

Fantastiskt bra förmedlad spänning i denna bildserie! Roligt att bara se denna typ av bilder istället för klassiska jubelbilder.

Daniel Nilsson sa...

Härligt att höra Tom!
Jag lovar, det kommer mera roligt !
=)

//Daniel