måndag 14 juli 2014

Brasilien 82 - Den sista matchen.



VM-finalen mellan Tyskland och Argentina spelades den 13 Juli 2014 kl.16.00.
De flesta vet nog redan hur den slutade annars kan jag berätta att det vita laget vann över vet blåa.

Det blir inte så mycket mer utförlig information än så på det här blogginlägget eftersom ögonen går i kors av trötthet, jag har ju varit igång sedan 08.00 imorse...och nu är klockan runt 03.00.

Nu skall jag försöka slänga ihop en liten VM-film också i dagarna för att verkligen runda av de här sex veckorna i Brasilien, men innan dess kan man hålla till godo med några av bilderna från VM-finalen 2014 mellan Tyskland och Argentina på Maracanã stadion i Rio De Janeiro.
















7 kommentarer:

Patrik sa...

Kanonkul att fått följa dig de senaste veckorna! Underbara bilder och en härlig insyn i turneringen

Tack för denna bevakningen, jag ser fram emot att kika in på din blogg i framtiden :)

Daniel Nilsson sa...

Tack Patrik!
Trevligt att höra att du följer bloggen, jag skall försöka uppdatera så gott det går.

Kanske kommer det några VM-inlägg till för att summera allt, så häng med lite till.

//Daniel

Anonym sa...

Fantastisk gode billeder Daniel - og fantastisk flot så meget du har blogget!
Venlig hilsen
Jens Dresling

Daniel Nilsson sa...

Tack Jens!
Det blir jag väldigt glad av att höra!
Kul att du länkat till bloggen och att du följt med!

Allt gott,
Daniel

Anonym sa...

vilket tempo du har, my god. Vila nu på nordligare breddgrader. Fantastiskt jobbat av dig! Ses snart över skärmen eller i någon trädgård. kram jenny

Daniel Nilsson sa...

Idag lämnade jag Rio och flög till Sao Paulo.
Jag hade så lång tid mellan flygningarna så jag tänkte ta en heldag i Sao Paulo men jag somnade på flygplatsen istället....
Så man kan väl säga att jag slog av på tempot nu...

Ses snart hoppas jag!
Hälsa Luciano och hoppas han inte är alltför ledsen över förlusten.

//D.

Lars D sa...

Vann Tyskland alltså?

Bra jobbat som sagt.
/LarsD